Kvalitātes politika

Industry Service Partner kvalitātes politika ir vērsta uz augstas pievienotās vērtības pakalpojumu sniegšanu saviem klientiem, veicot industriālo iekārtu un ēku uzturēšanas, remontu, pārbūves un procesu automatizācijas darbus.

Lai nodrošinātu augstu sniegto pakalpojumu kvalitāti, mēs:
• Apkopojam un lokāli piemērojam globālās tehniskās apkopes paraugpraksi
• Apkopojam un veicinām uzņēmumā esošo zināšanu pilnveidi un apmaiņu pašu izveidotajā mācību un kompetences centrā MDC
• Veltam lielu uzmanību personāla motivācijas un kompetences attīstībai
• Nepārtraukti strādājam pie sniegto pakalpojumu kvalitātes pilnveides
• Regulāri izvērtējam klientu un darbinieku vēlmes un apmierinātību

ISP vadība:
• apņemas nepārtraukti uzlabot uzņēmuma darbības efektivitāti un veicina darbinieku iesaistīšanos procesu pilnveidē
• izmanto atgriezenisko saiti no saviem klientiem, piegādātājiem un sadarbības partneriem, lai pilnveidotu uzņēmuma pārvaldības sistēmu
• organizē uzņēmuma darbību un nodrošina spēkā esošo normatīvo aktu prasību izpildi
• ISP kvalitātes vadības sistēma ir neatņemama uzņēmuma darbības daļa, kas apraksta un sistematizē Industry Service Partner konkurences priekšrocības tirgū.

 

Home About us Kvalitātes politika

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of the site have already been set. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk